KHASIAT VITA-C PLUS




ANTARA KHASIAT VITA C-PLUS

MENCANTIKKAN KULIT - Pengambilan Vita C setiap hari akan membantu anda mendapatan kulit yang lebih berseri, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. Vita C merangsang pembentukan Collagen dalam badan.

MENINGKATKAN SISTEM IMUN - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma juga mengurangkan simptom selsema.

MEMPERBAIKI SIMPTOM PERDARAHAN - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

MEMERANGI KANSER - Satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.

MEMPERBAIKI IMSOMNIA - Memperbaiki imsomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

MENGEKALKAN KOLESTROL SIHAT - Mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Yang ada masalah kulit berminyak, berparut, berjerawat, berjeragat dan kusam, VITA C adalah solusi yang paling baik untuk diamalkan. Harga yang sangat berpatutan dengan kandungan 180 tablet untuk 6 BULAN! Sangat berbaloi untuk kesihatan kita.

HANAMI - 0138137980 ( WhatsApp untuk 'reply' pantas )

Comments

fazliana said…
alhamdulillah sgt berbaloi utk di amalkan

Popular posts from this blog

EKZEMA ~ Bagaimana Ekzema Terjadi...